-


måste bara få påpeka hur fula katter är när dom bajsar. och det går inte att fånga deras uppmärksamhet. människor kan ju läsa, sjunga och göra allt möjligt när de poopar men fan inte katter. det finns bara bajs då. inget annat. åke bryr sig inte ens om mat när han sitter och krämar. helt sjukt. sen också! project runway season 6 ska jag se på fredag!!! alltså. jag kan inte riktigt förstå det. kommer vara en av de bästa dagarna i mitt liv. har väntat i ett år eller något, och snart är det dags. måste upp kl 04.30 så att jag hinner se det innan jag ska till starten. sen ska jag se det hela dagen ända tills jag kräks. kommer förmodligen inte att kunna göra något annat då. yeeey :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0