-


har fortfarande inte ork att skriva riktigt men vafan. har inte gjort något jättevettigt idag. var på starten 08-12. det var ioförsig ganska trevligt :) jag snackade med min tant och klistrade lite lappar. sen plockade vi upp grejer till caféet. vi upptäckte efter lite plockande att vi inte hade så mycket burkar att förvara i så jag och monika åkte på ut på äventyr 11-12. drog till netto efter att vi kommit tillbaka till starten. köpte mig en schysst pytt och lite festis. kilade hem efter det. åke låg svinskönt i sängen så la mig och degade brevid honom. råkade självklart somna. rätt lugnt ändå men. blir så seg när jag napar på dagen. efter det har jag varit ute och gått. pratat lite med tina i telefon. har kommit på att jag fan ska flytta upp till stockholm. vill inte bo kvar här. världens lamaste stad. ska snacka med min handläggare imorrn och se om hon kan hjälpa mig att kirra något. hoppas att hon är snel hest och jävligt pepp på att inte ha med mig att göra och därmed putta iväg mig till stockholm

åh. jag vill verkligen flytta. bo närmare min favorittjej. träffar henne för sällan. känns som att en flytt skulle sitta fint. viktigast är dock att jag får bo med åke och puss. skulle kunna bo i en kartong. bara jag får vara med dom :*




TINA! COME GET SOM HAM!

Kommentarer
Postat av: Tina

haha, vad fint! jag blir helt knollrig. du måste flytta och du MÅSTE berätta vad ni sa sen imorgon, du och soc-tanta!

2009-08-19 @ 22:48:32
URL: http://secceste.blogg.se/
Postat av: cabarethoover

haha, den är fin. och du är en blandras. hälften struts och hältfen lama. just the way i like it! jag drar iväg ett sms när jag varit där så får du ringa upp när du har tid

2009-08-19 @ 23:16:31
URL: http://cabarethoover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0