-


jag måste arga av mig lite. kollade nyss på ett tjockisprogram på trean. seriöst. det var en smällfet brud där som hade blivit våldtagen när hon var yngre. okej, det kan hon inte hjälpa och jag tycker synd om henne av den anledningen. men då började hon äta som fan? och tryckte ut en unge som hon inte kunde ta hand om för att hon var så jävla tjock? vad är problemet? varför i helvete trycker man ut en unge om man mår skitdåligt och är så fet att man inte kan ta hand om det? så gnällde hon om att ungen inte såg henne som en mamma för att hon gett bort ungen till sin syster. jävla idiot. nu hängde hon på ett sjukhus för svinigt överviktiga och smet in mat. när hon hade varit ute la hon kakor, läsk och jordnötssmör i valkarna och tog med in. jag satt bara och gapade. sen fick hon förminska magsäcken, men då var hon tvungen att bara käka puré efteråt. det gjorde hon ju fan inte. hon smusslade in mat och fuskade trots att läkaren berättat att magsäcken kunde sprängas om hon inte höll sig till endast puréer. jag hoppas fan att hon dör av antingen att magsäcken sprängs och kommer ut genom munnen eller bara av ren jävla fetma. fan vad arg jag är.. är det så jävla svårt att bara sluta äta fem liter jordnötssmör, tio pizzor och femton chokladkakor om dagen? om man vet att man kan dö om man äter så. usch. jag har svårt för tjocka människor. särskilt såna som bitchar om det och inte gör ett piss åt det. håll käften, sluta ät och ta en promenad!

Kommentarer
Postat av: fredrik

jag säger som dennis leary.

put down your knifes and forks, you fat fucks.

Postat av: cabarethoover

haha. oh.. djes

2009-08-20 @ 12:19:13
URL: http://cabarethoover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0