-


nu har jag hängt med ungen. tog ett tag för mig att bli klar men.. var tvungen att glo lite project runway mellan allt. tee-hee. vi drog till netto iallafall. bjöd das package på en glass. berättade att jag skulle försöka flytta upp till tant tina i stockholm och stackarn bröt ju typ ihop. haha. "neeeeeeeeej! du får inte flytta!!!" men sa att vi kunde hänga ändå. att han kunde komma och hälsa på om jag väl kommer upp dit. då blev han tyst och återgick till sin glass. nu väntar jag bara på att kl ska bli 16.15 för då ska jag till mamma och äta maaat! ska äta som fan tror jag. är brutalt hungrig

är fortfarande ledsen btw. men det är samtidigt bra. har inte kunnat känna något på länge. men nu känner jag mig ledsen. det visar att jag inte är så kall som jag trott ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0