-


fan vad rastlös, less och off jag är. var sugen på film förut så körde ner anacondas 4, frailty och grace. kände att jag inte orkade med en överseriös film så drog igång anacondas 4. efter en timme gav jag i princip upp. har fortfarande vlc uppe och filmen är pausad. väntar på ork att se sista 24 minutrarna men det känns som att den peppen blev utplånad i samma veva som större delen av judarna. grace läste jag skulle vara svinbra och frailty hittade jag på en top 100 lista över skräckfilmer. men jag orkar inte. ont i magen har jag också. jävla skitkropp. funderar dock på att avboka läkarbesöket och åka upp till tina och supa till råshakande rövar istället. får gå och må illa resten av livet. det finns säkert något fint i det med. hoppas att det slutar med att jag inte kan äta. då kanske jag blir smal, och även lycklig

fyller år gör jag snart. 21. helt jävla värdelöst. antar att jag kommer att få löshår av mamma och olle. vilket jag också vill ha. för de som har lust att kasta ut en jävla massa pengar på mig så kommer här en önskelista;

- två flygbiljetter till australien där jag kan se the presets
- två biljetter till depeche. en till mig, en till tina
- ett ligg med hakan serbes

får jag något av det, lovar jag, att inte gnälla och bitcha på ett tag. nu ska jag göra vad som helst förutom lyssna på sneaker pimps - kiro tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0