-


jag ljög lite förut när jag skrev att det bara kommer stå om depeche framöver. självklart är jag lika bitter som vanligt.. egentligen. bara att tina alltid lyckas rädda mina dagar på något jävla sätt. idag räddade hon mig mer än någonsin. jag är så jävla pepp på att träffa henne och typ.. dricka öl. bli packad. shake that groove thang. you know. det är sånt jag gör när jag förvandlas till mitt alterego lafawnduh! när jag är lafawnduh kan jag skaka på min röv 300 gånger/min. jag är nog svart egentligen. riktigt jävla skitsvart. jag har ju stora läppar. bara röven som saknas. jag har ångrat mig! mamma! skit i löshåret och ge mig ett rövimplantat istället




i rest my case.. lafawnduh it is

Kommentarer
Postat av: Tina

guu vad du smickrar mig med löövin lafawnduh! haha och kvinnan på bilden är faktiskt densamma som skrivit brevet. DET DÄR ÄR SÅ JÄVLA DU! :*

2009-08-24 @ 22:24:26
URL: http://secceste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0