-


har städat lite. eller orkade bara diska och damma eftersom att min dammsugare är bugg. den suger in sladden hela tiden. jävligt irriterande och jag blir bara bitter av att dammsuga med den. erka är nog inte hemma heller. så kan inte låna hans. men ja, efter att jag städat kilade jag ner på bolaget för att kirra något till ikväll. var ju folk överallt! det är verkligen helt sjukt. går du ner på stan en vanlig dag är det inte en käft där men när det är katrineholmsveckan är det svinmycket folk. det var svettigt att trängas förbi någon jävla linedance eller vad det var. gamla människor i cowboyhattar och skjortor med fransar på. har koll på rätt många stilar men det där vet jag inte vad det var. inte min typ av människor iallafall. på bolaget var det lugnt, thank god. kunde lallat runt och kollat en stund men visste vad jag skulle ha och orkade inte söla. när jag kom hem klippte jag klorna på katterna och har paddat i sängen tills nu. blev skitseg av det. jag som var pepp som fan förut. faaail!

ska hoppa in i duschen så snart jag orkar. var något band 18.35 vi skulle se. som sagt.. det är säkert skit men. hakar på christoffer och guffeln. efteråt vet jag inte vad vi ska göra. hit? christoffer? öltält? marinan? dunno. blir säkert fräsigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0