-


dagen har vänt lite. har fått hem lite the secret life of the american teenager. började glo andra säsongen igår bara för att. haha. har glott top chef idag också i brist på annat. kommit på mig själv yttligare än gång med att ha mad skills när det kommer till att hitta låtar. hittade nina martine - kick it (stereoheroes remix) och css - move (metronomy remix). tog ett tag att hitta skiten men. vet att jag letat förut men hittade då ingenting så.. yey. har fortfarande typ ingen mat hemma. fan allt annat kostar ju! massa kattmat, cigg, hårspray, dryck osv. åke skulle hamna i en riktig jävla svacka om jag gav honom den rekommenderade dosen som står på kattmaten. han gillar mat, poopa och skeda. skulle vara skitjobbigt om han inte var så söt. kommer aldrig att kunna skaffa en unge. tänk om ungen verkligen blir råful. jag är för ytlig för att kunna tänka "ja men det är ju min unge". usch.. krama på en unge som är riktigt grotesk. nej tack! då är jag nog hellre utan. håller mig till katter och cigg. måste fan prova att skeda med en cigg sen. borde funka

på onsdag åker jag till tina förresten! vi ska på major lazer. dricka lite öl och dansa. hoppas att hon kan få mig att tänka på något annat än min jävla dödsångest som jag börjar bli riktigt jävla trött på! är fortfarande inte lika trött på den som en fet tyra banks i tv men. nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0