-


seriöst. jag tror att jag har tourettes syndrom. på fullaste allvar. idag på starten fick jag någon form av cravings och var verkligen tvungen att säga ordet PERMO (smeknamn för fordonet permobil). och jag kunde inte tänka på något annat än just ordet PERMO. försök få in det lite snyggt i en diskussion om gamla vattentornet. det gick inte alls. som tur var så var mundiarrén så upptagen med att prata om vattentornet så han försod inte riktigt mitt inlägg "i permon". det var inte så att jag skrattade efter att jag sagt det heller. jag fick mer en lättnadskänsla. pratade med tina i telefonen nyss och då slog det mig att jag faktiskt sa paul potts tre gånger förut för mig själv. bara för att det är ett fult namn. måste verkligen kolla upp det här. jag dör om jag blir en sån mupp som går runt och gapar "VAGINA! PUNG! BAJSBRYGGA!" och diverse andra diffusa saker

kollade på the last house on the left också. den var schysst. rätt rå. jag grät. ungpojken var hot. nu; sliiip. PERMO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0