blue foundation - eyes on fire


orkade inte med starten idag. vaknade imorse med dödsångest så tyckte inte att det var en bra idé. smsade ledaren där och somnade om. kl 10 ringde mamma som varit hos veterinären med en av sina katter. veterinären sa att hon antagligen inte skulle leva mer än en månad till :\\\ hon hade ljuvertumörer för ett tag sen som dom tog bort. men nu hade det spridit sig till lungorna. hon har jättesvårt att andas. är så hemskt. har ju bott med henne i 9-10 år. är rätt så kall numera och det känns bra. annars skulle jag brytit ihop. känner i princip ingenting längre. det är väl både positivt och negativt. känns bra i jobbiga situationer och tråkigt eftersom att jag inte kan känna lyckorus eller så längre. haha. känner bara av ångest. yeeey! ångesten är min bästa och sämsta vän!

hur som helst så drog jag upp då när mamma ringde. fixade mig och efter kl 12 drog jag dit och käkade med henne, olle, syster och ungen. efter att vi käkat och mamma diskat drog vi till stadsparken för att kolla på någon snubbe som skulle uppträda. skulle vara för barn. det var fan inte kul. inte ett dugg kul. han var pinsam. var någon alkissnubbe där som sa att han inte ens skulle duga på en sunkig efterfest. kan inte annat än hålla med. han hette typ nötte också? eller något. syster blev trött och kilade hem en stund efter. mamma, jag och ungen drog till tivolit och kollade. det sög lika mycket som alltid. sen ville ungen stalka lajvarna vilket jag tyckte var skitpinsamt. han var fascinerad samtidigt som han var livrädd för någon av dom. sen gick vi hem

nu sitter jag här. glor på  no mans land; the rise of reeker. ettan sög balle. gör nog den här med men vafan. i brist på annat sa jag! jo just det! har inte fått några tourettesryck idag. kanske inte var det ändå. får se hur det blir framåt kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0