depeche mode - jezebel


20 augusti - project runway, s06e01
9 september - americas next top model, s13e01
21 september - two and a half men, s07e01
27 september - desperate housewives, s06e01

har en hunch om att augusti/september är min månad. fyller år 6 september också. no biggy. men ändå.. hoppas att jag får nytt löshår i present. brukar få det på min födelsedag och på julafton. pallade inte med starten idag heller. kände när jag vaknade imorse att jag bara skulle suttit och grinat. har mailat en confession till ledaren där också. rätt opeppt men

tänkte städa idag. och köpa öl eller vin. vankas kajrock och grejer. fint väder är det också. är förmodligen mest skitband. kollade upp några på myspace igår och ja.. he-he. becky sharp är dock rätt peppa. måste väcka hellgren också. han lär väl sova bort både bolaget och kajrocken annars

Kommentarer
Postat av: lovlii

Vad tor du om project runway spin-offen "Models Of The Runway"? :) har premiär samma dag som project runway.



Kan kanske va nått sevärt :)

2009-08-05 @ 14:39:55
Postat av: cabarethoover

say what? låter skitpeppt. måste kolla upp det. tack för tipset :D

2009-08-05 @ 14:43:37
Postat av: cecilie ♥

svara gärna på dagens fråga i min blogg! (: ♥

2009-08-05 @ 15:18:45
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Shia Fan

Hej, är du ett Shia LaBeouf fan?



Kika då in den här bloggen!

http://shiaalabeouf.blogg.se

2009-08-05 @ 15:41:40
URL: http://shiaalabeouf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0