depeche mode - peace


vaknade kl 07 imorse. ville dö. började grina när jag tänkte på att jag var tvungen att gå till starten så.. pallade verkligen inte. tro inte att jag inte har ångest när jag inte går dit. vill dö av all ångest men.. pallar inte att sitta där och grina. känns lite pinsamt och som att det inte riktigt är målet med att gå där. gick upp igen runt 10. orkade inte fixa mig så borstade tänderna och drog på mig mjukisar. kilade ner på stan för att köpa bröd och cigg. drog hem till mamma för att ringa min handläggare men som vanligt går dom inte att få tag på. hon skulle ringa upp när hon hade tid. tror inte att hon ens kommer att göra det. efter att jag ringt henne så ringde jag vårdcentralen. alla linjer var upptagna i 10 min och jag blev bortkopplad så ringde sjukvårdsrådgivningen. kom fram typ på en gång. berättade om mitt illamående, svullna mage så fort jag ätit något och alla jävla blåmärken jag får så fort någon tar i mig. hon tyckte att det lät rätt illa och att jag skulle ringa vårdcentralen igen och boka tid. ringde dit. alla linjer var upptagna och jag blev bortkopplad, igen. måste verkligen ta tag i det här nu. något måste vara fel. det är inte normalt att bli spyfärdig så fort man äter något annat än frukt. grönsaker funkar inte heller. bara frukt. glömmer att äta vissa dagar. lagar mat fem gånger vissa dagar. kanske är allt annat än vettigt men har inte orkat bry mig. kollar upp om något är fel. är det inte det så får jag väl försöka äta regelbundet och kirra ett kostprogram eller något. vill fan inte gå upp i vikt heller. jag är redan överviktig. jag skulle vilja gå ner 5-10 kg och ändå må bra. får väl se om jag får tag på mupparna på sjukhuset. invänta uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0