gorillaz - the sounder


var på starten idag med. känns nästan kul att gå dit nu. jag och den andra bruden vars namn jag inte lagt på minnet än kirrade smörgåsar och sånt spex. smörgåsarna uppskattades av deltagarna som de så fint kallar stackarna som sitter på starten. alla drog runt 12. utom några muppar som satt kvar och åt istället för att fly hem. förstår inte riktigt men.. psyklade hem och bytte om. hämtade lite papper och grejer. sen drog jag till min handläggare. snackade lite om stockholm och hon verkade positiv. får dock kolla upp allting själv. trodde att hon skulle göra det men hon kände sig väl för viktig eller något. var något cp med mitt kontoutdrag. fick springa till banken och kolla upp det mitt i mötet. det löste sig sen iallafall. annars hade de snott 400 spänn av mig. jävla schwein! efter allt ståhej där begav jag mig hem och nu sitter jag här. har mest legat i soffan och löst korsord och glott på tv. har inget vettigt att göra ikväll. inga vettiga eller ens ovettiga filmer att se. kanske ska se män som hatar kvinnor men den verkar kass så.. den hamnar under kategorin ovettig

imorrn är det iallafall fullt jävla ös. ska upp 06.30 och kirra project runway s06e01 och project runway australia s02e07. såg att dom skulle göra plagg av grönsaker i project runway australia :D kan bli kul. anyway. hinner kanske inte se allt innan jag ska till starten så det får nog vänta. men måste psykla till starten och ska vara där 08-12/13. när jag kommer därifrån måste jag psykla som fan upp till willys för att handla tvättmedel, sköljmedel, schampoo, balsam, duschcreme och lite sånt crap. efter det måste jag dundra hem och tvätta. har sjukt mycket tvätt. har inte tvättat på över en månad. har varit hos mamma två gånger och tvättat det viktigaste bara. medan jag tvättar ska jag storstäda också. eller innan kl 18 kan jag bara plocka och damma för kl 18 ska jag och olle upp till lövåsen och köpa ny dammsugare. min luktar hersken getpenis :\ är väl ungefär lika mycket drag i den som det är i maurit paulsens äggstockar. när vi kirrat det ska jag dammsuga och moppa. när allt sånt är klart kommer jag nog att kollapsa på soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0