izza krizza - they're everywhere


det vankades öl igår. var mycket trevligt. gick till christoffer och hängde med honom, hans mamma och guffeln. vi lirade bubbleshooter och snackade. typ. sen kilade vi ner till lilla och drack lite mer öl. jag orkade inte speciellt länge. var trött som en gris. drog hem och toksomnade rätt tidigt. tror att jag drog runt 01. vaknade inte ens av att telefonen ringde två tusen gånger. jag var.. trött, med andra ord

idag har jag ingen aning om vad som händer. är ju öltält och grejer. brukar inte vara någon jättesuccé men. känns lite tradigt att bara sitta hemma och dega. christoffer skulle toffla, guffeln var ölfattig och liine likaså. slutar säkert med att jag sitter hemma och surar och kollar på the hangover som för övrigt verkar vara så sjukt jävla aprutten. meeen. vad gör man inte i brist på annat. nu ska jag borra in näsan i åkes kagge och leta sysselsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0