lady sovereign - jigsaw


har precis glott klart antichrist. förstår inte varför den är så jävla hypad. förstod inte mycket mer än att bruden var nymfoman som fan. och förmodligen var hon det för att hon låg när ungen trillade ut genom fönstret. dunno. den var inte speciellt obehaglig heller. den snackande räven var inget som tilltalade mig på det planet iallafall. när hon klippte i fettan var däremot lite sådär. inget jag skulle göra. jag kanske inte är tillräckligt djup för att kunna ta till mig en sån film. får se om den någon annan gång. med swesub. var några meningar jag inte hörde så. glodde drag me to hell igår. den var inte heller så bra. den känns också hypad. tyckte att den kändes som en komedi emellanåt. kasst. hade verkligen sett fram emot den

idag har jag inte ett piss att göra. har ingen mat så kan inte äta bort dagen heller. ska se bruno och the boat that rocked tänkte jag. haha. the boat that rocked har jag fan haft svinlänge men har inte haft ork till att glo. har glott 10 min tre gånger och sedan dragit igång project runway eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0