lady sovereign - so human


vaknade typ kl 11.30 idag. fattar inte hur jag kunde sova så länge men det var ett jävla härj här när jag skulle sova. första gången jag precis höll på att somna bankade något någonstans. både jag, åke och puss blev svinrädda. fick aldrig reda på vad det var men. låg där med hjärtklappning en stund innan jag höll på att somna igen. då känner jag att åke krafsar i sängen. oh no! han har tappat en poop-bit eller något tänkte jag. men han härjade runt med mitt armband. thank freakin god. sen lyckades jag somna iallafall. härjade mig upp idag runt 11.30 som sagt. fixade mig och hämtade syrrans kiddo på dagis. han ville ha korv så vi drog ner på stan. hängde där rätt länge. sen drog vi hem till mamma där jag käkade och dumpade av honom. nu har jag precis glott klart anacondas 4. för lite orm och för mycket pang pang. nu ska jag försöka glo män som hatar kvinnor. den verkar tråkig men ja.. får väl köra den i brist på annat. körde ner zombie nation som fredrik tipsat om. spolade igenom lite. verkar skittråkig. så i princip inget blod. uh. slakt ska det vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0