millencolin - a ten


onsdagen var hyfsat lyckat. jag, kalle och rille satt här och drack öl. rätt sent drog fritte över. han hade med sig grogg. jag drack groggen trots att jag var ganska packad. blev riktigt packad efter det. var inget kaotiskt som hände thank god. fyllesmsade mamma bara. haha. man tycker att när man är 20, borde man lärt sig att sånt gör man inte. igår låg jag inne typ hela dagen. halvdöd. framåt kvällen reste jag mig ur mig grav och drog med hellgroin till coop för att panta

har inte gjort något vettigt idag heller förutom att lämna in ett kvitto till min handläggare. köpte cigg också. var inte kapabel till mer. dyngsvettades och ville dö. jag hann få andningssvårigheter trehundratrettioelva gånger. mina ben höll på att vika sig men lyckades ändå ta mig hem på något jävla sätt. tommi härjade om galej hos honom ikväll. blev rätt pepp. men om jag ska dit ska jag ta det jävligt lugnt. han bor åt helvete långt bort så får ta psykeln om det ska bli något. ingen grogg iallafall. är färdig med grogg på ett tag. måste dammsuga och damma också. fan vilket osammanhängade inlägg men det skiter jag i. svettas fortfarande. skyller på det. är förmodligen all fetma jag bär runt på som gör att jag svettas

väntar på ett sms från tina där det står "avboka den bögiga läkartiden! jag har kirrat major lazer biljetter!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0