misfits - dust to dust


orkade inte skriva något igår. mådde bra tills kl 15 eller något. då blev jag dödsbakis. trodde att jag skulle dö. var dock förvånad över att jag inte blev bakfull tidigare

elin och jossan kom hit i lördags iallafall. vi snackade och drack vin typ. var trevligt. när vi skulle vidare försvann dom. jag drog till marinan och mötte upp christoffer. han var där med sin bror och jeskan. christoffer och brodern fick för sig att de skulle sjunga karaoke men thank freaking god så blev brodern utslängd innan det hann gå så illa. liine kom. allihopa drog till lilla. drack vin. träffade kalle och mika. vi drog på efterfest i en villa och drack rom. vankades allsång och grejer. kalle lirade gura. jag lyssnade på cradle. hängde på en studsmatta. sen gick jag hem och la mig

idag var jag på starten. trodde att jag skulle dö när jag vaknade. hade ont i hela kroppen. tänkte först skita i att gå dit och ligga hemma med åke och kurera mig men duktig som jag var så kilade jag dit ändå. kom i tid för första gången på över en månad. var tråkigt. måste fortsätta komma för sent. vi fick klistra lappar och ta bort plast från tidningar som ska kastas? hur meningslöst låter inte det på en skala? det för förjävligt. usch. förnedrande är det också. det gjorde mig sur och jag började må illa. efter kl 11 någon gång fick vi dra. då kilade jag till coop och köpte potatis som jag käkade. sen la jag mig och sov till kl 15.30. var helt död. nu har jag pillat på åke och glott the hangover. skäms över att säga det men den var rätt bra. skrattade några gånger. skulle inte ge den 8.3/10 som imdbbetyget lyder men.. den var helt okej. hittade precis the last house on the left från i år. ska nog se den sen. eller crank 2. dunno. tvätta håret måste jag göra också. uh-uh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0