modest mouse - dance hall


jag vaknade fan för en timme sen. kunde sovit hela dagen. fast jag tokdog på soffan typ halv tolv igår. har lirat mega man 2 till nes fram tills nu. yeeey. dock blev jag skitförbannad och skrek jävla fittbugg när jag dog hos quickman. sen stängde jag av. är självklart redan rastlös också. tror att jag ska ta mig en promenix. men det blåser och ser ut att vara svinkallt ute. opeppt. men får väl klä mig i vinterkläder och tvinga mig ut. har för övrigt fått tid på vårdcentralen nu. den 3 september ska jag dit och härja. får väl ta prover och skit. hon jag snaxxade med i telefonen lät orolig så nu är jag orolig. ska dom inte vara lugna där? jag har säkert cancer. eller hiv. eller någon annan skitsjukdom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0