mstrkrft - feat. john legend - heartbreaker


kass tjej på att uppdatera. har inte haft någon som helst ork men kan försöka summera vad som hänt senaste dagarna

tisdag; vaknade med ångest. orkade inte gå till starten. gick upp ändå och glodde land of the lost. den var lite sådär. gillade dinosaurien mest. den var fräsig. sen var jag och ringde hos mamma. vårdcentralen hatade mig och jag kom inte fram. handläggaren hade semester men fick prata med översta chefen eller någon. hon rådissade mig och sa att jag var tvungen att ta kontakt med läkare och psykolog igen. no, fucking, way, man. spenderade ett par timmar i sängen, grinandes. kände mig riktigt töntig men jag dör hellre än att börjar hänga på öppenvården igen. dom är cp och kan tydligen inte ens hjälpa mig. sov och grinade lite. när jag vaknade senare körde jag på film igen. såg först the last resort. den var också lite sådär. ingen pepp iallafall. efter den körde jag alien trespass. den var priiima. riktigt bra! måste se om den någon gång. tyckte att det var synd att bruden inte fick ligga med utomjordingen men.. kanske kommer en två där hon blir erbjuden lite ligga. sen sov jag.. jävligt hårt

onsdag; hade bestämt mig för att inte gå till starten och följa med mamma, olle och liam till kolmården istället. vi åkte runt 09 eller något. way too tidigt för mig. hade sovit rätt lite eftersom att jag hade filmmaraton kvällen innan. men det fick gå! vi glodde på massa djur. bäst var fan surikaterna! började nästan grina när vi kom dit. har ju en surikatlisa hemma och grejer. hälsade till de från min surikat. tror att dom hälsade tillbaka. vi såg delfinshowen också. blödig som jag är så började jag nästan grina då med. usch. jag är en skam. hann döpa en strutsbebis till tiiina också. tyckte att dom var rätt lika. efter att vi varit i parken gick vi och hängde med ormarna, hajarna, fiskarna etc. det är rätt segt där inne och jag får panik när jag kommer till hajarna. tackar som fan för att dom inte har vithajar. då hade jag inte satt min fot där. jävla skithajar. dom är bara elaka. precis som getingar. efter hajhänget åkte vi hem. vi hade råkat ut för en regn/hagelskur i parken så mina skor och strumpor var sura när vi kom hem. konstigt nog hade skorna torkat idag men. jag lagade mat när jag kom hem. för en gångs skull. gjorde en potatislåda i ugn. det var potatis och köttfärssås i. jävligt gott. sen degade och sov jag

ringde till ledaren på starten igår också för att berätta varför jag inte varit där och så. hon hade ju fått mina mail man tyckte att det var bra att jag ringde. sa att jag inte klarade av att gå dit och sitta med tidningarna. men! dom ska tydligen ha något café/matsal där jag kunde få hänga :D bre mackor, stå i kassan och sånt. lät riktigt kul. inte helt säkert att jag får det men jag hoppas. annars vet jag inte vad jag gör. petar i mig, puss och åke lite arsenik? men det kanske löser sig och blir skitbra. hoppas det :)




tina :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0