santigold - l.e.s. artistes


var faktiskt på starten idag. men min coach och ledaren tyckte att jag skulle cykla hem efter att jag träffat dom. eller dom sa att jag fick sitta kvar och pilla med tidningarna om jag ville. jääävligt troligt. flög på min cykel så fort jag fick chansen. ska inte dit imorrn heller. men på onsdag ska jag dit. det kommer varor till matsalen/cafeet. ledaren tyckte att jag skulle vara där då och ja, fine. det är lugnt. jag slipper all skit. sen ska jag vara där torsdag och fredag också. det är på torsdag som dom ska börja lite smått. det kanske blir svinkul. får ju som sagt inte ett öre för det men.. skönt att göra något också. var nyss hos mamma och blev lite fetare. ringde vårdcentralen också, mest bara för att. kom fan fram! helt otroligt. dom skulle ringa upp. så om 20 min vet jag om jag är dödssjuk eller bara paranoid. förmodligen är jag dödssjuk. är väl bara det som saknas liksom. sen halv tre ska jag träffa vic och hämta mina spel och min zapper som hon haft i typ tusen år. har saknats en sladd till mitt nes så har inte kunnat lira ändå. men nu har jag hittat en sladd så yey. ska ligga inne och dricka energidrycker och spela tv-spel idag :D har dock inga energidrycker så måste ta mig till willys eller ica och budgetshoppa lite. måste till syster och hämta p-piller till puss också. har inte haft råd att hämta ut egna så har snyltat på henne ett tag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0