the smashing pumpkins - ugly


skitbra. gick upp imorse och skulle till starten. fixade mig och grejer. gick ut. det ösregnade. var verkligen dyngsur och fick torka mig med papper när jag kom fram. skulle vara heldag idag.. wrong! vi fick dra strax efter tio. mina kläder hade inte torkat. det rinner fortfarande om jackan. sånt gör mig riktigt bitter. anyway. tänkte gå till coop på vägen hem men det gick ju fan inte. så tänkte att jag skulle gå dit när jag torkat av mig lite och glott lite family guy. la mig i sängen för att bli varm. somnade. vaknade nu. faaail! är riktigt seg för att jag sov så länge

idag vetifan vad jag ska göra. resten av dagen alltså. är sugen på öl men har inte så mycket pengar. plus att jag har tvättstugan imorrn så.. kanske är lika bra att hålla sig vit. så får väl glo lite film istället. såg män som hatar kvinnor igår. den var bättre än förväntat men absolut inget jag ska se igen. lång var den också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0