the streets - stay positive


när jag härjat färdigt i fredags och fixat mig var klockan typ.. 22-22.30 någonting. blev svinsent men var samtidigt jävligt sugen på öl så mötte upp hellgren och guffeln. vi drog på knarkgalej! haha. fick duga. det luktade röka och skit i hela lägenheten. men whatever. var rätt trevligt ändå. någon gång efter kl 01 kom vi på att vi ville på krogen och ta en bärs. hellgren fick världens noja i tunneln och var tvungen att springa en omväg. hahaha. var rätt kul att se eftersom att vi var ensamma i tunneln. till krogen kom vi iallafall. hellgren nojade lite till och snuskade med jeskan. jag och guffeln drack öl. jag skulle peka ut ett exempel på en snygg tjej. seriöst. alla var så jävla fula. men till slut kom mia in! pewh. hon är fresh. så det löste sig. träffade elin utanför som var lite fylleless. guffeln, jag och elin satt och snackade en stund. det var också trevligt. det ösregnade för övrigt hela jävla kvällen. och då menar jag ÖSregnade. min vanliga tur

igår vaknade jag runt 10. sprang ner till coop på stan för att kirra bakfyllekäk. träffade mamma på vägen som tyckte att jag fortfarande luktade fylla och tryckte i mig en halstablett. haha. jag vill inte att mamma ska se mig bakfull. det var inte alls så illa igår men.. ändå. kirrade bakfyllematen och ställde mig i kön till kassan. glodde runt lite och fick syn på löpet till aftonbladet. var bilder på söta djur. det stod om djurplågeri. jag började grina. stod på coop och grinade, halvbakis? fruktansvärt. tog mig tillslut samman, betalade, gick hem. käkade min mat och sov. sov fram och tillbaka till typ 19.30. riktigt skönt. var faktiskt jättetrött. mådde prima när jag vaknade. sen läste jag en grej. fick det bekräftat. blev ledsen igen. kunde inte sluta tänka på det heller. glodde på någon utbränd film jag snott av mårten som hette tales from the crypt.. något. den sög. men fick mig att tänka på annat. la mig i sängen rätt tidigt och glodde freddy vs jason. hade fortfarande glömt lite. sen ringde det precis när jag höll på att somna. jävla skit. som tur var kom åke upp och kurrade. då blev jag lugn. är så glad att jag har åke och puss. dom är det bästa som hänt mig

fan.. klockan är ju ingenting btw. tänkte fixa mig och hämta syrrans unge. är fint väder och antar att han bara kommer att sitta inne och spela tv-spel om vi inte gör något :*



i love you :*

Kommentarer
Postat av: fredrik

nja, så jävla snygg är hon faktiskt inte. tittar man noga är hon ganska deformerat. men hon har väl kanske mest agerat sig ful.

Postat av: cabarethoover

är nog att hon agerat sig ful i dina ögon isåfall. jag tycker att hon är hawt :)

2009-08-23 @ 10:48:55
URL: http://cabarethoover.blogg.se/
Postat av: mia

sandragirl - du är FÖR SÖT!

2009-08-31 @ 14:21:22
URL: http://miakeranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0