the strokes - hard to explain


jaha. då var helgen snart slut. har haft maka trevligt måste jag säga!

fixade mig i fredags när jag flängt runt på stan. köpte för övrigt en klänning för 50 kr i något skumt stånd. dock var den för stor men ja. när jag bara hade håret kvar att fixa kom tina och lollo hit. lollo fick klänningen. vet inte om hon gillade den men. kan tänka mig att hon är svinsöt i den, hon är alltid söt men. vi drack öl och snackade skit. efter en stund dök johan upp och sen kom peter. ölandet fortsatte och det var riktigt trevligt. sen drog vi ner till lilla krog. lollo är liten och kommer inte in så hon kilade iväg på något annat äventyr. jag, peter, tina och johan drack öl på lilla och hade trevligt. efteråt gick vi till fyrkanten och skulle käka. eller ja.. dom andra skulle käka. jag är fattig tjej och har inte råd att spexa till med såna lyxmåltider. efter en stund blev jag trött på att sitta där och glo så kilade hem och glodde på någon schysst dokumentär om skalbaggar. riktigt intressant! eller nej. det var skittråkigt. jag somnade efter 10 min

vaknade hyfsat igår. tog en morgonpromenad till netto för att handla något ätbart. utanför friskis och svettis var det några jävla ollon som körde spinning! seriöst. jag gick och skrattade för mig själv när jag kom upp för gatan och såg tio svettiga rövar i cykelbyxor och någon jävla hurtbulle längst fram som tyckte att alla skulle cykla ännu snabbare. jävla idioter! är det sånt folk vill se eller? är det underhållning? nej. kan inte finnas någon som uppskattar sån skit. sprang in på netto för att slippa idioterna. köpte käk. kilade hem. sov lite i omgångar och skedade med åke. var inte bakis iallafall. var riktigt skönt. tror att det var för att jag drack öl. vin gör mig lite psycho. måste lägga ner vinet alltså.. synd att det är så jävla gott bara. på kvällen blev jag rastlös och hörde av mig till tina. hon hängde hos sin mormor och käkade paj. vi bestämde oss för att gå ut och ta några öl. mötte upp henne och lollo efter kl 22 någon gång. lollo skulle hem men. var fint att se henne en sväng till. tina och jag sket fullständigt i öltältet eftersom att kön var typ 20 meter lång. complete fail. vi drog till picasso istället. var inte så jävla fräsigt där men det var riktigt trevligt ändå. vi drack öl och pratade jobbiga fylleminnen. kom fram till att det är helt sjukt att vi aldrig hamnat i fyllecell. jag menar.. de flesta andra jag känner har ju det. vi satt där ett tag. sen gick vi till lilla en sväng där det var sviiinmycket folk. som vanligt. vi satte oss vid ett bord ensamma. jag tittar upp på tina. ser två jazzhands bakom henne och sedan en vickande röv. jag dog. tina dog. jazzhandsmannen kom fram och ville prata. han skulle säga något men det var så jävla hög volym så han skulle säga det i örat eller vad man ska säga. men han började snacka med min kind. han hade fan min kind i sin mun. jävla ollon! han försvann till slut iallafall. elin kom förbi en sväng. var lite ledsen. men det löste sig sen. när det stängde kilade vi hem och sov

idag har jag varit på netto igen. annars inte gjort något vettigt. kollade på bring it on - all or nothing på tv förut. lite pinsamt. men. det pinsammaste är att jag redan sett den två gånger. usch. skärpning. måste slita ut lite löshår som knappt sitter fast nu också och limma dit igen. kanske ta en promenix med tina. hon lär inte så överdrivet game men jag gillar henne ändå. hon är den bästa tjejen jag vet! jag tycker till och med om henne lika mycket som mamma och puss :*

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, jazzhands! jävla dåre :D:D

Du är den bästa tjej jag vet också. Tycker lika mycket om dig som mina bäbisar ella, lolz och virkan :*

2009-08-09 @ 17:57:02
URL: http://secceste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0