theme - teenage mutant ninja turtles


gårdagen var trevlig. tommi ställde in sitt galej men vafan. guffeln kom hit. vi drog på någon halvgay fest i en lokal för barn. haha. sen krogen. var inte så mycket mer än så. kände på lilla att jag började bli packad så knatade hem. jo! guffeln fick för sig att han skulle rida på min rygg. försökte intyga honom att det aldrig skulle gå men han hoppade på. vi trillade. men klarade oss ganska fint. är lite öm i/på handflatan. men det är lugnt! slapp baksmälla också så

glor antichrist nu. ganska sunkig bild men. trodde att den skulle vara skitobehaglig. tina sa att hon hört det. tycker att den känns som ett segt drama. har bara glott lite mer än en halvtimme så.. hoppas fan att den blir otäck snart. annars blir jag sur. tänkte glo drag me to hell sen också. om ingen av filmerna är råa grinar jag och skyller på att åkes pung är liten och skev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0