weeping willows - touch me


fredagen var ju rätt seg till att börja med. satt mest hemma och löste korsord och glodde film. glodde the rocky horror picture show och the machinist. priiima. på kvällen drog jag till liine och drack öl. var någon random läderlapp där som jag inte minns vad han heter. efter en stund kom booben också. vi drack mer öl. gick ner på lilla. träffade på lite folk. hamnade på en efterfest hos någon som bodde vid köksterrassen. kalle lirade gura för mig och victor och det var allmänt trevligt

igår degade jag som faaan. eller. började dagen med en psykeltur till willys. men efter det åkte jag hem och tillbringade resten av dagen på soffan som ett annat jävla offer. kollade på någon kass film på tv och degade ännu mer

idag har jag inte gjort något vettigt hittills. varit hos mamma och käkat hemmagjord pizza typ. degat. sovit. det är väl det. ska möta upp lisafisa lite senare och hämta pengar. annars ska jag glo the boat the rocked och lira super mario till n64. förmodligen en rätt värd dag. we'll see. saknar tina gör jag också. som fan. hon är en struts. fast lite sötare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0