03.05


ja eftersom att jag inte kan sova så har jag hookat med min sminkväska. tänkte prova att kleta dit lösögonfransar. tycker att det är så jobbigt att kleta mascara på mornarna. jag kan inte dra tre drag som alla andra och sen är det bra heller. jag sitter i minst en halvtimme varje gång jag ska sminka mig. ibland får jag tvätta bort och göra om det ett par gånger också. kom på att jag hade en tjej i min klass i nian som alltid hade så jävla fina ögonfransar. var tvungen att fråga en dag vilken mascara hon använde och då fick jag reda på att det var lösögonfransar. hon hade bara klippt ner dom lite så att det inte skulle se drag ut. minns att jag provade det då men det såg för jävligt ut. men nyss gick det prima så ska nog börja använda det varje dag istället för att måla mascara. haha. dock lär det ju gå åt helvete när jag ska få dit dom imorrn och hela grejen kommer att dö ut men ja.. tänker iallafall försöka. tycker att allt smink ser för jävligt ut på mig ändå. det kan knappast bli värre

nu ska jag försöka att sova. lär ju gå.. eh.. hehehe.. bra. eller inte. men vafan. orkar inte sitta här och vänta på att bli trött längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0