10.20


gick upp för tidigt så nu får jag sitta och vänta på att gå på mötet. tänker inte gå nu och sitta där och vänta. no way. skulle dock kunna sminka om mig en tredje gång men det orkar jag verkligen inte. hinner nog inte det heller. får se ut som fan, inget ovanligt där liksom. trött som ett helvete är jag också. har absolut inte sovit tillräckligt många timmar. får väl ta en powernap när jag kommer hem eller något

well.. som sagt. är inte pepp. snöar som fan gör det också. jag hatar snö, men mitt hår (som lever sitt eget liv) hatar snön ännu mer. har en sak att säga om skiten;


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väldigt vacker och fin

2009-12-19 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0