16.43


har överlevt dagen än sålänge. torkat en kräks till dock. vet inte vem det var som lagt den. men det var en liten med bara vätska så. får hålla koll så att bebisarna inte verkar sjuka. var iväg och hämtade min telefon och var på affären förut också. coop sög balle och hade inte alls det jag ville ha så fick handla några äpplen och sen gå till netto. jag kan verkligen inte gå in i en mataffär och inte handla någonting. känner mig som en snattare då

fredagen var trevlig iallafall. charlie kom över med öl och hängde en stund. det var trevligt. men det resulterade i att jag inte kom iväg dit jag skulle förrens 22.30. åkte hem till micke där rille, jonas, hans tjej och nisse var. har inte gillat jonas förut men han visade sig vara en riktigt trevlig idol-bög. han hjulade och skulla göra highfives med alla när någon brud åkte ut ur idol. fråga mig inte vem det var för jag har aldrig sett programmet. hans tjej var också rar. nisse med. vi gick ner på krogen runt kl 01 iallafall. eller ja, planen var att gå på krogen men lilla krog har nya regler och släpper inte in folk efter kl 01. så jävla pissigt. vi plockade på oss lite folk och gick hem till micke på efterfest. det var också trevligt. jag blev ganska packad men hade med mig hjärnan och gick hem när det blev för mycket

vad annars? jag saknar tina och vill flytta. smuttar på en öl just nu för att orka gå och köpa cigg. det låter ju.. logiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0