19.24


idag har jag fan kissat minst 20 gånger. jag skämtar inte. om någon skulle få för sig det menar jag. vet inte varför. har varken urinvägsinfektion eller hinkat i mig en bolagskasse med bärs. förutom kissat har jag inte gjort så mycket. fixade mig. skulle fixa håret men fick spader så kastade över allt hår på ena sidan och körde någon schysst men skabbig samantha fox frilla. tycker att det börjar kännas tunt. funderar på att tvätta lite av det hår jag har i en låda i badrummet ett par gånger. det är för mörkt för mitt så.. det kanske blir lite ljusare då. jag vet inte. haha. efter att jag fixat mig drog jag iallafall ner på stan och köpte cigaretter. massa folk och kallt. inte min grej alltså. efter cigarettköpet gick jag hem till mamma för att äta en ostmacka. dom hade bara julost och julbröd. WTF? det gillar inte jag! fick ta några pepparkakor och kolla på eftertexten av fresh prince of bel air. sen gick jag hem. lagom glad

vad annars? jag kollar igenom alla säsonger av extra extra. kom på mig själv igår med att tycka att göran hägglund är rätt snygg. alltså. jag orkar inte. på riktigt. göran hägglund? kommer ju sluta med att jag bryter mig in i riksdagen och ställer mig och juckar på fredrik reinfeldt eller leif pagrotsky. det är inte okej. inte för fem jävla öre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0