21.30


nu har jag druckit lite öl. mår en smula bättre. men lär väl få fan för det inatt/imorrn
måste bara kommentera. igår var katrin zytomierska med i vakna med the voice igen. hon snackade om att det finns caféer i stockholm som har barn/barnvagnsförbud. jag tycker att det är typ världens bästa idé. helt underbart! hatar när det står barnvagnar i vägen eller när ungar skriker och härjar. jag fikar aldrig men om jag ska göra det när jag flyttat så är det ju till ett sånt café jag ska gå. kan flika in med att jag förmodligen skulle vara världens sämsta mamma om jag fick barn också. skulle aldrig kunna tycka att mitt barn var snyggt bara för att det var mitt barn. är ungen ful så är den. punkt slut

nu ska jag fortsätta dricka öl. sen möta upp hellgren, guffel och jeskan och tjila ner på krewgen en sväng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0