2222


inget vettigt gjort idag. var på julfika på syrrans unges dagis kl 13. det var rätt mysigt. fick se en film från när dom hade luciatåg. sen fick man se när dom som ville sjöng solo och jag kunde inte hålla mig för skratt. var någon småfet unge som drog i som faaan och sjöng typ "HOPP OPP PO BOCKEN OCH HOLL MIG I ROCKEN!". hahaha. jag får inte gå på något mer sånt. då kommer jag inte att kunna hålla mig. efteråt gick jag hem och diskade ugnsplåtar. sen köpte jag cigg. sen dess har jag suttit här och sett fet ut. det jag är bäst på

imorrn ska jag städa, tvätta, ringa heimstaden och ringa veterinären. hoppas att jag får allt gjort. känner mig peppad just nu men det är nog för att jag är pigg. får se hur pigg jag är imorrn. rastlös är jag också nu. bu.. hu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0