22.40

 
så länge höll min pepp i sig. såg idag att min handläggare skickat en mail igår. den 25e januari ska vi ses nästa gång. det finns inte en chans i hela helvete att mina pengar räcker så länge. jag behöver liksom ny foundation (140:-) och ny mascara (100:-). jag dör. var på coop förut också. skulle köpa något att äta. blev sugen på oxpytt. dom hade inte findus pytt så jag tänkte att jag provar coops pytt. tänkte att så äcklig kunde den ju inte vara. jag hade så jävla fel. det var det äckligaste jag ätit i hela mitt liv. fick kasta pytten och gå hungrig istället. 30 kr kostade skiten också. som smakade torrt. det var någon konstig krydda på också. nu börjar jag nästan gråta. jag är hungrig. tänker inte gå någonstans och lägga mer pengar på mat

gårdagen var trevlig iallafall. jag, hellgren och fritte satt här. hellgren stack dock rätt tidigt för att han skulle toffla. men jag och fritte hade riktigt kul. snackade skit och spexade med min cam. lyssnade på musik gjorde vi också. men fritte fick inte erövra spotify. han lyckades sätta på två låtar.. lady gaga och tik tok? haha. fruktansvärt var det iallafall

nu ska jag lägga mig i sängen och gråta lite. hoppas att det ligger ett par tusenlappar nedanför brevinkastet när jag går förbi sen. plz?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0