23.01


jag tänker inte önska alla en god jul. min god jul hälsning går ut till thorsten flinck som är en utav mina favorit män. julen känns så överskattat. hällde upp ett glas vin och skulle pre-jul mysa tänkte jag. fick ingen jävla julkänsla. det bästa med julen är maten. punkt slut. det godaste på julbordet är potatisen. jag älskar potatis!

dock är jag så laddad inför juldagen så det känns som att det är juldagen imorrn. går väl att dricka öl/vin imorrn men.. vill inte riskera baksmälla på juldagen. vet inte vad jag ska göra då men. hänger med tina. vart vet jag inte. men antar att det löser sig

blir inte sent för mig ikväll. mina ögonlock håller redan på att klappa ihop. ska tvätta en klänning och ett par strumpbyxor bara. sen sova.. förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0