23.57


tror att jag återhämtat mig från julens bravader nu. har duschat och till och med tvättat hela håret! haha. det är ju så jävla tråkigt. så lossnade halva jävla håret. har ingen spegel som gör att jag kan se bakhuvudet. fick gissa vart allt hår skulle sitta. det får gå. inte inte första gången jag får gissa mig fram sådär. det har inte torkat än heller. uhu. men livet känns okej ändå. har varit så trevligt att träffat tina mer än en gång nu när hon var har. brukar ju bara bli en fylla annars. båda ligger hemma bakfulla med ångest dagen efter och sen åker hon hem. rätt tråkigt men. så var det inte nu!

vad annars då? jag hatar feministiskt initiativ och tycker att bordeller under ordnade former borde vara lagligt. absolut. ingen verkar hålla med mig men. kanske skulle sätta mig in i det lite grann. skulle vara så jävla kul att träffa en sån där nazi-feminist som skulle försöka få över mig till deras parti. jag skulle dö av garv. om hon stod där och bara "MÄN ÄR DJUR! DOM ÄR INGET ANNAT ÄN MASKINER OCH VANDRANDE DILDOS!" hahaha. gud vad kul. någon som vet vart dom hänger? tror ju knappast att det är på coop norr där jag brukar hänga. kom igen nu. come out, come out wherever you are!




mer stock till er bitches and hoooes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0