afrika bambaataa


det blir öl. självklart. jag fick ju pengar idag. vet dock inte hur länge dom ska räcka och mår nog bäst om jag inte vet det. snorkallt är det. har strumbyxor på mig. jag vet att jag borde ha termobrallor men det tänker jag inte ha på krogen. förmodligen inte någon annanstans heller. fick plocka fram mina napoleon dynamite skorna häromdagen. man kan till och med fälla ut en antihalkplatta under skon så att man inte ska halka. hur awesome som helst! hade mössa, ullrock, mjukisar och napoleon dynamite skorna när jag gick till mamma igår. aldrig känt mig så snygg. någonsin. en riktigt hit. kanske borde tagit en bild och skickat in till elin kling

men nu ska jag försöka få hit hellgren den late fan. sen dricka mer öl. nu ska jag fixa håret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0