and die at the same time


okej.. jag erkänner. att gå ut när jag egentligen inte behövde var kanske den dummaste idén jag haft på länge. på apoteket blev jag typ dumförklarad av hon som gav mig p-pillorna till puss. vet inte varför men det kändes som att hon absolut inte trodde att jag hade någon katt. när jag skulle kolla om jag fått in pengar för hyran kändes det som att hela kön dumförklarade mig för att jag bara drog ut en lapp och inte tog ut några pengar. haha. ja. det är sant. jag har ingen jävla internetbank. det känns onödigt. jag lämnar in räkningar + pengar till mamma och det tjänar jag på. anyway. när jag skulle in på coop stod det en tomte och delade ut korgar. han började prata med mig men jag hörde inte ett piss av vad han sa eftersom att jag hade mp3n i öronen. fick ta ut lurarna och be honom säga hela den långa meningen igen, vilket var onödigt. han ville bara meddela att man kunde få glögg eller något annat som luktade straight asscrap. tomtenissen som stod där var dock gullig. såg ut att vara 13 år. ville gå fram och nypa honom i kinderna men det kändes mindre acceptabelt. när jag skulle betala för mina grejer i kassan så fick jag visa leg för energidryckerna. en tant bakom mig höll på att dö och började snacka något om att på hennes tid köpte man cigg för 25 öre i kiosken och att man låg och sov i baksäten? hahaha. hon verkade skön men förstod inte vad hon menade så drog en sån där skön klapp på låret man kan göra när man garvar och kutade därifrån. när jag kom ut från coop skulle jag röka och tänkte att då kan jag strunta i vantar i några minuter. pzuh! efter 20 meter hade jag ingen känsel i fingertopparna

det hände iallafall en bra grej under utflykten. eller ja.. innan. drog igång mp3n och innan jag tryckte på next så tänkte jag "snälla säg att det är santino rice - blow you kisses annars börjar jag grina" och DJES. santinan kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0