fedt nytt år!


well. nyår är så jävla överskattat. hade ju tänkt sitta hemma nykter och jävlig men det höll inte. det höll tills igår kväll. då insåg jag att det inte funkade. insåg också att bolaget var öppet idag och att jag inte skulle äta mer den här veckan och köpa öl istället. ska snart iväg till en villa där fritte hänger. vetifan vad det är för ställe. hade tydligen varit middag nyss. haha. och dom hade som tema "finklädd". sämst tema. fritte sa iallafall i telefonen "du kan väl ta på dig en klänning iallafall". jag tror inte att han känner mig. har nog inte gått ut i byxor på 1-2 år. riktigt besviken! har iallafall en random svart klänning på mig som jag hoppas att jag kommer ihåg att ta bort katthår på. får se vad det är för fest iallafall. hoppas på något spexigt men har inte alltför höga förväntningar




jag och min bästa vän bärsen önskar ett gott nytt år. alla bör ha som nyårslöfte att bli smala! framförallt jag :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0