golly


hahaha. hittade precis mina gamla sjukskrivningar :D

"Pat med mångåriga depressions- och ångestproblem. Nu försämring med stark ångest och oro samt dålig självkänsla, vilket förorsakat livsleda."

"Orolig. Bejakar ångest- och paniktillstånd enl ovan samt ätstörningar. Mindervärdighetskänslor, skev självbild."


jag tycker att det är så jävla kul. lider väl inte av någon jävla livsleda men annars är ju allt precis likadant. det där skrevs för ungefär 18 månader sen. inte för att jag för fem öre vill eller tycker att jag behöver sjukskrivas igen men. det är kul. på riktigt. orden ångest, dålig självkänsla och skev självbild är väl de mest återkommande orden på sjukskrivningarna. men nu har jag inte tid med sånt mera. ska hem till mamma och trycka i mig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0