idol


varför i helvete måste det vara 50 dm snö och snorkallt ute? det är fan inte peppt. inte för att jag behöer gå utanför dörren egentligen men är rastlös och orkar inte sitta här och glo hela dagen. vet inte vad jag ska göra ute. känns som att det är 20-25 grader kallt för en promenad. har tyvärr ingen 8-lager tjock dunjacka, vilket är det enda som håller människor varma så här års. funderar på att gå ner till coop på stan. köpa energidrycker och något mer. sen sitta hemma hela dagen och glo på film/hänga på king.com

är helt tagen av where the wild things are. den var helt underbar. jag vill också bo på någon wierd ö med figurer som ser ut som stora mysiga gosedjur. åke vill jag ha med mig också. sen klarar jag mig fint. men det kommer aldrig att hända. och det gör mig ju lite ledsen. såg ju the ugly truth också. allt med filmen var kasst förutom gerard butler. började få upp ögonen för honom när jag såg gamer. nu är det kört. jag är nog kär. därför ser jag just nu rocknrolla för typ femhundrafjärde gången. som tur är så är filmen riktigt awesome. madonna borde skjuta sig som inte är gift med guy ritchie längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0