junior boys - parallel lines


jag överlevde julens bravader. tro det eller ej

julaftonen var trevlig. kom hem till mamma runt kl 13. var bara jag, mamma, olle, syster, systers karl och systers unge. ganska skönt. förr firade vi med kusiner och allting men alla har flyttat till göteborg nu så. vi åt, öppnade klappar och sånt man gör på julafton. jag fick bara mascara, hårspray och parfym. men mamma och olle betalar mitt löshår och lim sen så det är lugnt för mig. drog hem runt kl 20. tog en dusch innan jag kilade iväg till johan med tina. det var jag, tina, johan, erik, peter, månsson och therese som tyckte att jag öl på julaftonskvällen var en bra idé. det var det också. det var riktigt trevligt. therese och månsson drog dock hem rätt tidigt. men vi andra ölade på. planen för mig var att inte bli full. det blev jag. haha. men jag skyller på johan! det var han som plockade fram jägern. jag gillar inte ens den skiten? men ja.. antar att jag lämnade min hjärna hemma i duschen. minns inte när jag och erik drog men hade smsat tina kl 03.45 på morgonen så antar att det fan inte var tidigt

dagen efter vaknade jag och mådde så jävla dåligt. var bakis och snorsjuk. tänkte att det fan inte fanns en chans att jag orkade gå utanför dörren. men ville gärna träffa tina och dricka öl så jag fick försöka att pigga till mig. det gick väl sådär. duschade, fixade mig och sånt tjaffs. kilade till hanna där hanna, tina, malin och en random brud var. vi söp på och snackade om brudiga grejer. random bruden började gnälla om att hon ville ner på statt typ kl 23? skitdålig idé. hon stack men vi andra var kvar till kl 00 eller något sånt. då gick vi ner till statt. jag minns allt hemma hos hanna, vägen till statt och precis när vi gick in på statt. sen hahaha. ja.. det är så jävla svart. träffade fritte som jag hängde med en stund men sen dumpade jag honom och hängde mec victor. tina och gänget såg jag inte röken av. det enda jag tror jag gjorde är att jag stötte på ett gång med typ 10 asiater. är dock inte alls säker på att det hänt. sen minns jag att jag och victor stod utanför statt och pratade med någon som var snorfull. minns inte vem det var eller hur han såg ut men det är nog ganska oviktigt ändå. vaknade hemma dagen efter i full mundering. smink och allt hade jag på mig. hann tänka "fan vad skönt att jag ändå vaknade hemma". sen hörde jag någon hosta till från soffan. i ren och skär panik flög jag upp ur sängen och intog någon ninjapose. kunde fan inte se vem det var som låg där. försökte tänka igenom kvällen och komma på vem det kunde vara men det var svart. när jag såg skjortan såg jag att det var victor. han berättade att jag tydligen somnat mitt i någon konversation. jag hade tydligen suttit upp och sovit i soffan. svinballt. det borde jag göra oftare. han klädde på sig rätt snabbt och kilade hem. då satte jag mig vid msn och fick höra att jag typ skrivit FUCK YOU till någon som bara sagt hej. haha. gud. kaoskväll

tina ringde upp igår och var pepp på film och bakfyllekäk. vi gick till alla affärer som finns och letade efter två schyssta alfredos. det hittade vi inte. vi hyrde en skitfilm och köpte pizza istället. låg här och pratade skit och mådde apa resten av kvällen. men det var riktigt trevligt. ser fram emot flera såna bakfylledagar

är fortfarande bakfull idag tror jag. men var tvungen att städa och tvätta. tro inte att jag var pepp dock. nu väntar jag på att tvätten ska torka. är svettig och vill duscha men måste vänta på att min hårhandduk ska ha torkat. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0