junior jack - must be the darkness



vad fan är det här? jag orkar verkligen inte mer. vart i helvetesjävlakukrövballe är livspeppen?
kan inte bestämma om det är en bra eller dålig idé att dricka öl. lär ju fungera utmärkt i några timmar. när jag slutat dricka lär jag må crap. när jag vaknar imorrn lär jag må ännu sämre. vet inte om det är värt det. har inte ett piss att göra hemma heller. förutom sitta här och snyfta och tycka synd om mig själv. stod till och med och smågrinade på willys idag. det är inte okej för fem öre. höll igen så gott jag kunde men när jag kom hem var det kört. kastade mig i sängen och tokgrinade. då kom åke. mannen i mitt liv. det jag älskar mer än något annat. han la sig på kudden brevid min kudde, la tassen på min kind och började kurra. han lät mig ligga och grina ner hela hans mage. han är verkligen det bästa som hänt. någonsin. bättre än öl, cigg, mat, film, datorer!

det här inlägget kanske förvandlades till en kärleksförklaring till min lönnfeta katt men..
<3 i love you sten åke thorsten örjan lundqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0