karma


har precis sett sista avsnittet av ullared. blev tårögd när dom sa tack och hej. jag älskar morgan. ja okej, han är världens största tönt men jag älskar honom ändå. när han satt i sin bil och sa att han skulle dra på en gammal goding och det visade sig vara it's like that med run dmc. ah. jag satt och hoppade och klappade händerna i soffan. hahaha. jag ser nu när jag skriver det att det absolut inte är okej men.. ah. min fina kille

imorrn ska jag till starten på ett möte. med en ny coach. känns ju inte ett dugg meningslöst när jag ska flytta snart? eh. men får väl gå. kl 11 var det så det var ingen extrem monstertid. nu ska jag bygga vidare på mitt awesome tivoli på roller coaster tycoon 2. SWELL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0