kräks


jag tänkte faktiskt tanken "imorgon blir nog en bra dag" innan jag somnade igår. kl 08.16 vaknar jag av att jag hör en katt kräkas. springer panikslagen upp och tror att det är på golvet i vardagsrummet som kräkset ligger. det var inget där. går ut i hallen. där har åke lagt världens största kräks på en filt, en hårklämma, golvet OCH MIN PLATTÅNG! verkligen över hela jävla plattången. gråtandes hämtade jag papper och försöker få upp allt och göra fint. det gick sådär. tror att plattången går att använda iallafall. gick och la mig igen. vaknade kl 08.59 igen av ett nytt kräksljud. springer upp och ser henne springa iväg från mattan i vardagsrummet och jajemen! där ligger en till schysst kräks. dock var det typ bara vätska så det var okej men.. fortfarande surt. ont i armbågen har jag också. inga filmer att se. haha. jävla bra dag alltså

har ju glömt min telefon hos micke som hade efterfest i fredags också. jag blir så trööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0