nemesis


börjar känna mig lite mer pepp. har bara känt mig sunkig och.. NEJ senaste dagarna. jag ska ju fan flytta. till stockholm. bo med min favorittjej och mina bebisar. vad gnäller jag för? blir så trött på mig själv. har i princip bara suttit hemma och surat framför massa filmer den här veckan. kanske fått i mig för lite öl. det kan säkert vara så. vill dricka öl imorrn men vet inte hur det funkar nu när jag käkar pencilin. har ju mått bra sen i tisdags. halsen är inte ett dugg svullen eller något sånt. ändå sitter jag här med fan.. jävla halsfluss. känns ju inte ens tufft eftersom att jag inte är sjuk. om man inte ska dricka alkohol när man käkar pencilin så betyder det att jag inte ska dricka öl på 10 dagar. NO.. WAY. finns inte en chans att jag sitter här och sunkar i 10 dagar. jag ska ha öl imorrn! hoppas att det händer något kul

har lite ångest över nyår bara. pratade med tina i telefonen igår. alla ska tydligen vara där uppe. hellgren åker nog också iväg. jag har inte råd. vill ju fira med tina och dom men vafan.. får väl sitta hemma. hade planer på att fira med katterna och köpa tomtebloss men kom på att dom förmodligen dör om jag tänder ett tomtebloss. ass

nåväl. ska återgå till seinfeld och min korsordtidning. funderar på att vara vuxen och dricka te också. men får se. känns jävligt jobbigt att gå ut i köket och koka lite vatten just nu så.. nej. jag är ett barn med min juice en stund till



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0