s(k)öndag


vaknade kl 13. hade då sovit 12 timmar. ganska lagom. är iallafall pigg då. en vuxen person ska väl behöva typ 6-8 timmars sömn. det funkar inte på mig. får jag inte sova runt 10 timmar så är jag helt död och måste ta minst en nap på dagen

det vankades ju öl i fredags. jag satt här först. orkade inte gå bort till hellgren. mötte dock upp hellgren, guffel och jeskan runt kl 23. vi drog till marinan. det var riktigt kul. träffade på rille där. det enda opeppa var att jag såg en starten-brud där. hon som är så jävla ful. jag tål inte hennes vindögda blick, flaskbotten brillor, pissgula tantfrisyr och massiva kropp. inget blev ju bättre av att hon och hennes nästan lika fula pojkvän satt med varsin burk cola/fanta hela kvällen. gud. jag typ dör ångest när jag tänker på henne. anyway. runt 00.45 drog vi till picasso. hellgrens leg är gammalt så han kom inte in. NE-HE. så jag och guffel kissade och sen sprang ikapp dom andra som kilat till lilla krog. det var riktigt trevligt där med! träffade på timo som jag nästan aldrig ser. och mia. henne dör jag också när jag tänker på. men inte av samma anledning som starten-bruden utan helt tvärt om. hon är så vacker. nej jag är inte flata men ah. hon är fin. träffade säkert på tre tusen andra men det har jag inte lagt på minnet. hahaha. fick med våld ta mig in på en toalett. någon random jävla snubbe stod där inne men jag var verkligen tvungen att kissa. efter att jag kissat tyckte han att vi skulle pussas. det tyckte jag var en riktigt dålig idé så fick med våld ta mig ut därifrån. nu när jag tänker efter har jag för mig att han var rätt söt men. jag vill inte pussas med någon på lilla krogs sunkiga toalett. han får en puss i efterhand; :*. så. vi var iallafall kvar på lilla krog tills det stängde. hellgren och jeskan skulle köpa käk så jag och guffel hakade på. där träffade vi en trollkarl. han var helt sjuk. och vägrade berätta hur han gjorde! här har jag suttit och kollat på nästan alla avsnitt av trollkarlens hemligheter eller vad det heter och trott att jag ska kunna genomskåda varenda trollkarl men ack så fel jag hade. jag kilade efter lite schyssta tricks. i tunneln på vägen hem träffade jag min gamla lärare och två kompisar till honom. dom skulle på efterfest. det var precis vid tunneln så jag hakade på. jag körde i mig en grogg. snackade en stund. sen gick jag hem. somnade med smink och kläder på. lagom skönt. prima kväll iallafall!

överlevde gårdagen också. bakfull var jag självklart. annars hade jag nästan blivit orolig. men det var ändå okej. inte så mycket ångest. låg hemma i sängen större delen av dagen. slött och bra

idag har jag mest diskat och plockat undan här. nu ska jag nog göra en ansiktsmask och fortsätta se på film. awesome :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0