time warp


sådär lagom händelserik dag. har städat och tvättat. var förbi syster en sväng också. hon sa att hon legat hemma och grinat hela förra veckan för att jag ska flytta. hon sa också att mamma håller på och grinar och har sig för att jag ska flytta. jag tror att det är överdrivet. jag tror verkligen inte att dom grinar för det. min syster träffar jag inte så ofta. mamma borde mest tycka att det är skönt att slippa mig och mitt kaotiska liv. men vi säger att det är sant, att dom verkligen håller på och grinar. det roliga är att min syster förmodligen aldrig kommer att hälsa på mig. kanske en gång på 20 år. det är samma sak som aldrig. mamma kanske kommer att hälsa på någon gång om året. vet att dom inte kommer att komma oftare. vilket jag tycker är skittråkigt. skulle gärna se att mamma kom upp oftare. men hon lär väl skylla på jobb och att hon är trött. syster lär väl skylla på allt mellan himmel och jord

ser gärna att hellgren, guffel och johan kommer upp och hälsar på. dom kommer jag att sakna :*
nåväl. ska hämta tvätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0