-


nu är dagen nästan slut. hade fått pengar förut iallafall :D yeeey! make it clap! tog ut pengar till hyran som jag gav till mamma. har ingen internetbank så hon får betala in det. köpte cigg, tändare, bröd och en färdigrätt också. så firade jag att jag fått pengar. i know.. lamer. tänkte fira med en bärs men orkade inte gå in på bolaget. kanske tar det i helgen om jag blir pepp. på kvällen har jag glott project runway australia s01 och börjat sy in en kavaj. hittade den i källaren. inte använt den på ett tag. den var för stooor. så håller på och syr in den plus att jag tog bort de gigantiska axelvaddarna

nu ska jag nog ta en macka och glo på ett herrans liv med fille och frippa. är ledig imorrn också :D dagen kanske inte var så kass som den kändes ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0