-


hade jag tvättstugan eller? NEJ! jävla skitballe. sånt får mig att börja grina. tvättade i fredags och har sedan dess tänkt; "jag får inte glömma att tvätta på torsdag". var igår jag hade tvättstugan. happ.. dags att ta fram post-it lapparna igen. är lite rädd för mitt minne. trodde att det blivit lite bättre men tydligen inte. hade hela lägenheten full med post-it lappar förr. det såg stökigt och tacky ut så försökte lägga ner. får väl börja med dom igen. tog en promenad till willys förut iallafall. köpte lite skräp. traskade hem. syster och ungen satt här ute när jag kom. ungen och jag hängde mest på youtube. glodde lite skit. nu är jag hungrig som en svält get. måste hitta föda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0