-



fan vad kass jag är. köpte ju cigg. promenad blev det ingen eftersom att det började ösregna när jag kom ut från tobaksaffären. blir så less. men nu har jag två projekt på gång. som aldrig kommer att gå hand i hand. första projektet är att sluta röka. det andra projektet är att gå ner 10 kg. båda känns helt hopplösa. vet inte riktigt hur biffen ska kirras. skulle behöva hänga hos tina känner jag. så skulle vi kunna sluta röka tillsammans. haha. nej, jag ångrade mig. det skulle aldrig funka. skulle sluta med samma ångest som sist jag var där. golly. blir sur som fan utan cigg också. mamma fick ta en smäll imorse. surade i telefonen förut när hon ringde också. förlåt mamma :*

glodde en film förut. albino farm. var fan inte så vettig alltså. fick känslan av att det skulle vara riktigt sunkigt efter 1 min och 23 sek. surt. duschat och tvättat överhåret har jag gjort också. skulle behöva tvätta löshår och allt men orkade verkligen inte. tar sån jävla tid att föna det. och det orkar jag inte. måste fixa naglarna också. bu.. fucking.. hu


allt skulle kännas så mycket bättre om de här stod i min hall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0